Interne zaken

wat

De dienst interne zaken is een ondersteunende dienst die grotendeels ten behoeve van de interne diensten functioneert.

Het takenpakket bestaat uit:

  • het verzekeren van de personeelsadministratie (personeelszaken, loonadministratie, hospitalisatieverzekering, beheer tijdsregistratiesysteem, opvolging van de rechtspositieregeling en het arbeidsreglement, organogram, personeelsstatuut, inrichten van selectie-examens ...);
  • vormingsbeleid;
  • ondersteuning van de opmaak van de financiële meerjarenplanning, van de budgetten en de wijzigingen ervan;
  • beheer van de verzekeringspolissen en schadegevallen;
  • economaat van kantoor- en andere benodigdheden, schoonmaakproducten e.d.;
  • beheer van overeenkomsten inzake technisch-administratieve goederen, toestellen, diensten ...;
  • beheer belastingkohier rond de algemene gemeentelijke heffing op bedrijfsactiviteiten;
  • behandelen bezwaarschriften op gemeentelijke belastingen.

vacAtures en spontane sollicitaties

Vacatures vindt u terug op de startpagina onder 'Economie & werk'.

Spontane sollicitaties richt u aan het college van burgemeester en schepenen, Alfred Amelotstraat 53, 9750 Zingem of via e-mail aan stefanie.vanhessche@zingem.be.

Gelieve te vermelden in welke functie u geïnteresseerd bent.

Contacteer ons

Alfred Amelotstraat 53
9750 Zingem
Stefanie Vanhessche
09 389 01 43
09 389 01 49

Openingsuren

ma

8.30

-

11.30 u.

di

8.30

-

11.30 u.

13.30

-

18.45 u.

woe

8.30

-

11.30 u.

do

8.30

-

11.30 u.

vrij

8.30

-

11.30 u.