Financiën - Gemeente

Wat

De financiële dienst vertaalt het te voeren beleid cijfermatig in beleidsplannen en budgetten, registreert het gevoerde beleid in de boekhouding en rapporteert daarover aan het college en de gemeenteraad.

Het takenpakket omvat:

  • materiële opmaak van de budgetten en budgetwijzigingen;
  • opmaak en boekhoudkundig verwerken van bestelbonnen;
  • boekhoudkundige registratie van allerhande verbintenissen die een uitgaande geldstroom veroorzaken;
  • boekhoudkundige registratie van de inkomende facturen, bundeling met bewijsstukken en opmaak van betalingsbevelen;
  • opmaak van uitgaande facturen en boekhoudkundige registratie van de rechten;
  • opmaak van de belastingkohieren;
  • assistentie bij de betalingsopvolging van de uitgaande facturen en de kohierbelastingen.

Contacteer ons

Alfred Amelotstraat 53
9750 Zingem
Stefanie Vanhessche
Katrien De Clercq
09 389 01 45
09 389 01 49

Openingsuren

ma

8.30

-

11.30 u.

di

8.30

-

11.30 u.

13.30

-

18.45 u.

woe

8.30

-

11.30 u.

do

8.30

-

11.30 u.

vrij

8.30

-

11.30 u.